Garanție

MEDIST S.R.L. asigură garanție pentru echipamentele achiziționate prin intermediul Medist-Shop timp de 12 luni de la data emiterii facturii și livrării produselor, dar nu mai mult de 15 luni de la data livrării.

! Materialele consumabile nu beneficiază de garanție.

Certificatul de garanție este valabil doar pe teritoriul României și numai însoțit de factura în original în care se va specifica clar data livrării, perioada de garanție și seria echipamentului.

Dacă în momentul recepției veți constata lipsa certificatului de garanție al produsului, este necesar să ne anunțați în maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email contact@medist-shop.ro sau la numarul de telefon 021/9939. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Condiții de asigurare a garanției:

1. Echipamentele achiziționate beneficiază de garanție și service în condițiile respectării regulilor de instalare, utilizare, manipulare și transport conform specificațiilor producătorului. 

2. Producătorul garantează componentele utilizate în construcția produselor sale în ceea ce privește defectele de fabricație și/sau de material pe perioada mai sus menționată cu începere de la data emiterii facturii și livrării produselor și își rezervă dreptul de a repara sau înlocui părțile componente care se dovedesc a fi defecte.

3. Echipamentele vor fi utilizate în conformitate cu manualul de utilizare al acestora.

Beneficiarul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea și utilizarea echipamentelor (în cazul în care nu este specificat altfel în contractul de furnizare), conform instrucțiunilor prevăzute în documentația furnizată de producător. Furnizorul oferă garanție doar pentru deficiențe de producție sau în caz de neconformitate cu specificațiile tehnice prezentate pe website sau în documentația specifică.

4. Garanția se aplică numai acelor defecte ce apar ca urmare a exploatării normale a echipamentului și nu se aplică pentru:

     a. manipularea și exploatarea neglijentă a aparatului (șocuri electrice, mecanice, termice, grad ridicat de impurități și/sau umiditate a mediului);

     b. nerespectarea recomandărilor de întreținere a aparatului specificate în manualul de utilizare;

     d. consumabile și părți componente ale echipamentului care în mod normal sunt supuse uzurii și/sau contaminării;

     e. intervenții neautorizate asupra aparatului;

     f.  exploatarea aparatului în afara condițiilor recomandate de producător;

     g.  valori ale tensiuniide alimentare și/sau frecvenței rețelei care nu se încadrează în limitele recomandate de producător;

     h.  defecte datorate cablurilor de legătură, a conectării/deconectării aparatului în timpul funcționării sau a împământării incorecte a prizelor de alimentare;

     i.   evenimente interne accidentale (inundație, incendiu) sau catastrofe naturale.

! Orice modificare adusă echipamentelor, incluzând adăugarea, îndepărtarea și/ sau înlocuirea de părți componente de către o persoană neautorizată va duce la pierderea garanției.

5. În cazul defectării echipamentului, se va transmite acest lucru pe fax (+40 21 410 54 46) sau e-mail (contact@medist-shop.ro). Beneficiarul va furniza datele sale de contact și descrierea defectului reclamat. De comun acord cu Beneficiarul, vor fi luate măsurile ce se impun pentru remedierea defectului.

În vederea constatării defecțiunii și a remedierii acesteia, Beneficiarul va expedia echipamentul defect în ambalajul original la sediul Furnizorului (Str. Ion Urdăreanu nr. 34A, Sector 5, București), cheltuielile aferente transportului fiind suportate integral de Beneficiar. Produsele deteriorate în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare nu vor fi primite în garanție.

În cazul în care se constată că defecțiunea a avut loc în cazurile prevăzute la punctul 4, cheltuielile aferente (transport + remediere) vor fi suportate integral de Beneficiar.

6. Cheltuielile aferente unor deplasări la sediul Beneficiarului efectuate ca urmare a solicitărilor acestuia datorate neînsușirii corecte/complete a instrucțiunilor de exploatare a echipamentului sau omiterii comunicărilor necesare, vor fi suportate integral de Beneficiar si se vor factura conform tarifelor service practicate de MEDIST S.R.L. la momentul respectiv.

7. Perioada necesară reparației se va adăuga la perioada de garanție a aparatului dacă depășește 5 zile lucrătoare, excepție făcând cazul în care există posibilitatea înlocuirii aparatului defect cu un altul similar în această perioadă. Furnizorul poate returna contravaloarea echipamentului ce face obiectul garanției în cazul în care acesta nu se mai regăsește pe stocul acestuia.

8. La expirarea termenului de garanție și în condițiile respectării cerințelor de la punctul 4, pe perioada duratei medii de utilizare specificate de producător, Beneficiarul poate încheia cu firma MEDIST S.R.L. un contract de service și/sau întreținere a echipamentului și/sau de furnizare piese de schimb/consumabile.